Poszerz swoje możliwości za pomocą dodatków

Dodatki obsługiwane natywnie

Standardowo Freshdesk zawiera dodatki umożliwiające integrację z wieloma popularnymi aplikacjami biznesowymi, takimi jak systemy CRM, narzędzia do fakturowania, rozwiązania do e-handlu. Jeżeli chcesz połączyć swoje centrum pomocy z inną aplikacją, z której korzystasz, wystarczy, że sprawdzisz naszą listę. Dodatek, którego szukasz, już się pewnie na niej znajduje.

Freshdesk to również jedyne centrum pomocy ściśle zintegrowane z aplikacjami Google, takimi jak Analytics, Kontakty, Kalendarz, Hangouts, Dysk i Gmail. Dodatki te otwierają drogę do niezliczonych nowych możliwości, pozwalając między innymi na planowanie połączeń z klientami, załączanie dużych plików do zgłoszeń i wiele więcej.

FreshPlugs

Nie możesz znaleźć standardowego dodatku, którego potrzebujesz? To nie problem. Utwórz własną wtyczkę FreshPlug, aby udostępnić ważne dane z zewnętrznych aplikacji w szczegółach zlecenia i na stronach kontaktów. FreshPlugs umożliwia dodawanie własnych dodatków za pomocą języka HTML, CSS i Javascript.

Naszych klientów zachęcamy również do udostępniania własnych dodatków w galerii FreshPlug. Tak więc pamiętaj, żeby przed zabraniem się za opracowywanie własnego dodatku sprawdzić najpierw galerię. Jeżeli znajdziesz tam rozwiązanie swojego problemu, możesz z niego skorzystać – bez dodatkowych kosztów.

API

Niektóre firmy mają bardzo specyficzne wymagania w zakresie systemu pomocy technicznej. Jeżeli musisz nadbudować własny system na bazie systemu Freshdesk, nasz interfejs API RESTful jest doskonałym sposobem na skonfigurowanie konkretnych procesów biznesowych i bogatych dodatków. Za pomocą klucza API w swoim koncie możesz odczytywać informacje ze zgłoszeń i kontaktów lub aktywować działania w centrum pomocy z dowolnej aplikacji zewnętrznej. Po zapoznaniu się z żądaniami API możliwości są nieograniczone.

Jeżeli trafisz na problem, wystarczy, że wyślesz do nas e-mail. Nasi deweloperzy interfejsu API z przyjemnością pomogą znaleźć rozwiązanie.

Wykorzystanie systemu Freshdesk w połączeniu z wszystkimi stosowanymi przez nas aplikacjami zewnętrznymi okazało się niezwykle proste. Dzięki temu nasza praca stała się o wiele łatwiejsza. Bardzo cieszymy się z dodatków Google Hangouts i Kalendarz Google do systemu Freshdesk.

Mitch Greenwald Cloudbakers
Połącz swoje centrum pomocy z innymi narzędziami i bezproblemowo obsługuj swoich klientów
Zobacz demonstrację systemu Freshdesk

Co chcesz zobaczyć w czasie demonstracji?