Skoncentruj się na świadczeniu pomocy technicznej na najwyższym poziomie, podczas gdy my zajmiemy się Twoim centrum pomocy

Bezpieczeństwo

Serwery z szyfrowaniem SSL o dostępności na poziomie 99,9%, redundancja kopii zapasowych i zabezpieczenie przed atakami DDoS, wszystko, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych.

Skalowalność

Globalna infrastruktura i geograficznie rozproszone sieci tworzenia treści dla wysokiej wydajności i elastycznych zespołów o dowolnej wielkości.

Wszechobecność

Dostęp w dowolnym czasie i miejscu, dzięki czemu pracownicy nie są uwiązani do biurek. Białe listy adresów IP dla prywatnych centr pomocy stosowanych wewnętrznie w biurach korporacyjnych.

Wygoda

Pełne zarządzanie serwerami z automatyczną i bezpłatną aktualizacją oprogramowania, konserwacją i usuwaniem błędów raz w tygodniu.

Własne certyfikaty SSL

Każde konto Freshdesk posiada certyfikat Wildcard SSL, który jest aktywowany automatycznie dla domyślnego adresu URL centrum pomocy w chwili rejestracji. Jednak użytkownicy, którzy wolą stosować własną domenę lub prywatny adres URL dla swojego portalu, mogą je zabezpieczyć za pomocą certyfikatu SSL. Aby ułatwić ten proces, można zażądać certyfikatu SSL, który aktywujemy za ciebie na Twoim portalu.

Zaufane adresy IP

Funkcja zaufanych adresów IP systemu Freshdesk pozwala dodać do białej listy konkretne zakresy adresów IP oraz wybrać, kto ma dostęp do portalu pomocy technicznej. Użytkownicy, którzy wolą nie dawać swoim konsultantom możliwości logowania w systemie poza biurem, mogą ograniczyć dostęp do systemu tylko dla adresów IP w sieci firmowej. Ograniczenie takie można zastosować również dla klientów, na przykład aby ograniczyć dostęp do wybranych części portalu pomocy technicznej, takich jak baza wiedzy czy społeczność.

Białe listy zaufanych adresów IP można również zastosować razem z wirtualnymi prywatnymi sieciami, aby utworzyć bezpieczny i wyłączny dostęp do portalu niezależnie od miejsca przebywania.

Logowanie w systemie z wykorzystaniem własnych danych logowania

Użytkownicy posiadający już system uwierzytelniania użytkowników w ramach organizacji mogą przygotować skrypt jednego logowania do systemu Freshdesk, który umożliwi logowanie się w portalu pomocy technicznej za pomocą tych samych danych. Jedno logowanie dla użytkowników wewnętrznych zapewnia łatwy dostęp do centrum pomocy bez konieczności tworzenia nowych kont i wpisywania za każdym razem hasła.

Mechanizm jednego logowania mona również aktywować dla wewnętrznych baz danych, takich jak ActiveDirectory lub dowolny mechanizm uwierzytelniania. Można również umożliwić logowanie konsultantów i klientów za pomocą konta Google, Facebook lub Twitter.

Szybki jak pocisk, porażająco skuteczny i wyjątkowo przyjazdy; przetwarzanie zgłoszeń w systemie Freshdesk to czysta przyjemność!

Stijn Verplancke Webdoos
Skoncentruj się na świadczeniu pomocy technicznej na najwyższym poziomie i nie zawracaj sobie głowy utrzymaniem swojego centrum pomocy w ruchu
Zobacz demonstrację systemu Freshdesk

Co chcesz zobaczyć w czasie demonstracji?