Zwiększ stopień zaangażowania i produktywność zespołu

Najlepszy zawodnik

Dla gwiazd rocka z największa liczbą punktów w miesiącu

Mistrz prędkości

Za najszybsze rozwiązywanie problemów

Freshdesk

Mistrz satysfakcji klienta

Dla tych, którzy zebrali największą liczbę uśmiechów

Mistrz celownika

Dla konsultantów, którzy znajdują rozwiązanie w pierwszej odpowiedzi

Gamifikacja centrum pomocy

Nieważne jak bardzo pracownicy centrum pomocy uwielbiają pomagać klientom, robienie ciągle tego samego szybko staje się nudne. Freshdesk dodaje dreszczyk emocji i nieco rywalizacji dla konsultantów poprzez zastosowanie gamifikacji. W opcji Freshdesk Arcade każde zgłoszenie stanowi okazję do zdobycia punków oraz rywalizowania z innymi konsultantami w zespole o trofea i odznaki. Twoi pracownicy mogą się bawić, centrum pomocy staje się bardziej produktywne, a klienci są obsługiwani przez szczęśliwych przedstawicieli. Wszyscy są zadowoleni.

Funkcję opcji Arcade można również wykorzystać, aby skierować uwagę konsultantów na wybrane zadania, w celu rozwiązania konkretnych problemów. Popraw swoje KPI i podtrzymuj motywację członków zespołu przez cały czas z wykorzystaniem Freshdesk Arcade.

translation missing: pl.productivity.block1.img_link

Potężna automatyzacja

Przestań tracić czas i energię na powtarzalne czynności, które potrafią zaczopować każde centrum pomocy. Freshdesk umożliwia automatyzację powtarzalnych czynności, oszczędzając czas konsultantów, którzy mogą zająć się tym, czym naprawdę powinni.

Automatyczne rozsyłanie zgłoszeń

Każde zgłoszenie wpływające do systemu Freshdesk może zostać automatycznie skategoryzowane, otrzymać priorytet i zostać przypisane z wykorzystaniem funkcji dyspozytora. Zgłoszenia usterek mogą być wysyłane do zespołu deweloperów, a zwroty do działu księgowego, wedle uznania. Zgłoszenia można nawet przypisywać do konkretnych konsultantów, zależnie od obszaru ich specjalizacji.

Działania czasowe

Zamiast przekopywać się przez setki zgłoszeń i je indywidualnie zamykać, możesz za pomocą funkcji nadzorcy utworzyć reguły dla powtarzalnych procesów i operacji konserwacyjnych. Tak więc na koniec dnia system Freshdesk może wykonać za Ciebie czynności porządkowe i dopilnować, żeby wszystko działało jak powinno.

Uruchamianie działań na podstawie zdarzeń

Obserwator czeka na konkretne zdarzenia w centrum pomocy i na ich podstawie wykonuje dowolną czynność zdefiniowaną dla tego zdarzenia. Można na przykład zdefiniować regułę automatycznego ponownego otwierania zgłoszenia, jeżeli klient na nie odpowie. Obserwator jest jakby osobistym pomocnikiem, który pracuje przez cały czas.

Dzięki systemowi Freshdesk czas rozwiązywania problemów jest niższy niż kiedykolwiek dotąd. Nasz współczynnik NPS wzrósł w istotny sposób po wdrożeniu systemu Freshdesk z poziomu 3 do 9,6, co jednocześnie przełożyło się na 25-procentowy wzrost ponownej sprzedaży tym samym klientom.

Paul Miller DoctorBase
Zmień świadczenie pomocy technicznej w przyjemną grę i podnieś produktywność swojego centrum pomocy
Zobacz demonstrację systemu Freshdesk

Co chcesz zobaczyć w czasie demonstracji?