Utwórz system samoobsługowy dostosowany do Twojej marki

  • self service portal
  • self service portal
  • self service portal
  • self service portal

Baza wiedzy

W systemie Freshdesk możesz ułatwić swoim klientom natychmiastowe znalezienie pomocy poprzez utworzenie zawsze dostępnej bazy wiedzy. Udostępnij swoją dokumentację techniczną, samouczki produktowe, odpowiedzi na często zadawane pytania i inne porady w jednym i dogodnym miejscu. Konfigurując bazę wiedzy, nie tylko zwiększysz satysfakcję klienta, ale również ograniczysz liczbę zgłoszeń.

Oprócz tego, w czasie składania zgłoszenia przez klientów system Freshdesk automatycznie wyświetli możliwe rozwiązana obok formularza zgłoszenia, jeszcze bardziej skracając czas rozwiązania i ograniczając liczbę przesłanych zgłoszeń.

Wszystkie artykuły w bazie wiedzy mogą być edytowane w edytorze tekstu sformatowanego, można nawet wykorzystywać niestandardowe arkusze stylów CSS, HTML, Javascript lub, co jeszcze lepsze, animowane GIF-y. Bazę można zoptymalizować pod kątem znajdowania w wyszukiwarkach internetowych, dzięki czemu artykuły staną się powszechnie dostępne.

Fora dla społeczności

Pozwól swoim klientom pomagać sobie nawzajem poprzez udostępnienie forów, na których mogą się ze sobą komunikować, zadawać pytania, wymieniać pomysłami i uczyć. Fora pozwalają również zbierać ważne opinie na temat tego, co się podoba klientom, a co nie, co chcieliby dodać, a co zmienić. Jeżeli na forum podniesiony zostanie ważny pomysł, można taki wpis przekonwertować na zgłoszenie i przypisać zespołowi do przetworzenia.

Fora są otwarte dla klientów i konsultantów. Pracownicy mogą więc uczestniczyć w dyskusjach i je moderować, aby zapobiec lawinie spamu.

Łatwo dostosuj wygląd, działanie i funkcjonalność swojego portalu

Kolory i czcionki

Uczyń portal pomocy technicznej integralnym elementem swojej strony internetowej poprzez dobór kolorów i czcionek.

CSS

Ukryj elementy, których nie potrzebujesz, lub zmień ich wygląd poprzez obejście domyślnych stylów z wykorzystaniem własnego arkusza CSS.

Układ

Całkowicie dostosuj najmniejszy element swojego portalu pomocy technicznej, z wykorzystaniem języka HTML, języka Javascript i Liquid Template w zaledwie kilka minut.

Jeżeli chcesz umożliwić swoim klientom wzajemną pomoc oraz kontakt w celu uzyskania dalszej pomocy technicznej, Freshdesk zawiera narzędzia, które sprawią, że proces ten będzie szybki i przyjemny!

Daniel Orr Rockstar Recipes
Utwórz w pełni zintegrowany system pomocy technicznej dla swojej marki
Zobacz demonstrację systemu Freshdesk

Co chcesz zobaczyć w czasie demonstracji?