Dopilnuj rozwiązania każdego problemu dzięki rozbudowanym funkcjom obsługi zgłoszeń

Sprawdź, czy ktoś inny nie pracuje nad rozwiązaniem zgłoszenia, dzięki funkcji wykrywania konfliktu konsultantów

Status zgłoszenia oraz planowany termin jego zakończenia

Komunikacja wewnętrzna z wykorzystaniem notatek prywatnych

Sprawdź informacje kontekstowe na temat klienta bezpośrednio w zgłoszeniach

Wysyłaj odpowiedzi sformatowane w edytorze tekstu sformatowanego

Wyświetlaj i zarządzaj właściwościami zgłoszeń zaledwie kilkoma kliknięciami

Skrzynka odbiorcza zespołu

Wspólna skrzynka odbiorcza Freshdesk umożliwia zespołowi wspólne rozwiązywanie problemów bez wchodzenia sobie w drogę. Każde zgłoszenie wysłane na adres e-mail pomocy technicznej jest konwertowane na zgłoszenie systemu Freshdesk. Zgłoszenia można łatwo kategoryzować i nadawać im priorytet, a następnie przypisywać do odpowiednich członków zespołu.

Nie musisz się martwić, że kilku konsultantów odpowie na zgłoszenie w tym samym czasie, ponieważ każdy członek zespołu wie, kto pracuje nad danym zgłoszeniem i jaki jest jego status. Funkcja ta jest tak łatwa do skonfigurowania, że zaledwie w kilka minut można zaczynać odpowiadać na zgłoszenia.

Współpracuj i rozwiązuj problemy za pomocą wspólnej skrzynki odbiorczej
Wyznaczaj, zarządzaj i spełniaj oczekiwania klientów dzięki umowom SLA

Umowy dotyczące poziomu usług

Wyznaczaj, zarządzaj i spełniaj oczekiwania swoich klientów poprzez skonfigurowanie umów dotyczących poziomu usług (SLA) dla centrum pomocy. W systemie Freshdesk można zdefiniować priorytety zgłoszeń i wymagania w zakresie czasu rozwiązania, dzięki czemu konsultanci będą doskonale wiedzieć, które problemy należy rozwiązać jako pierwsze i w jakim terminie klient oczekuje odpowiedzi. Każde zgłoszenie w systemie Freshdesk spełnia wymagania wybranej polityki SLA, a jego termin wykonania zależy od priorytetu. Gdy zgłoszenie staje się przeterminowane, system dopilnuje, by powiadomić o tym konsultanta.

Aplikacje mobilne

Miej swoje centrum pomocy zawsze przy sobie, dzięki bezpłatnej aplikacji Freshdesk na iPhone i urządzenia z systemem Android. Odpowiadaj na zgłoszenia, dodawaj notatki i wykonuj działania zbiorcze na zgłoszeniach, również spacerując ulicą lub czekając na swoje zamówienie w restauracji. Wszystko to i więcej – zupełnie bezpłatnie.

Freshdesk dostępny jest również w wersji sieciowej przystosowanej do otwierania na urządzeniach mobilnych, którą można otworzyć w przeglądarce na dowolnym urządzeniu.

Funkcje

Szablony odpowiedzi

Nie marnuj czasu na wpisywanie wciąż tych samych odpowiedzi. Sprawnie udzielaj spójnych odpowiedzi na częste pytania poprzez utworzenie wstępnie sformatowanych szablonów odpowiedzi.

Sugerowane rozwiązania

System Freshdesk automatycznie zamieszcza inteligentne podpowiedzi możliwych rozwiązań obok zgłoszenia na podstawie słów kluczowych w jego opisie.

Czynności masowe

Musisz przypisać wiele zgłoszeń do jednego konsultanta? Funkcja czynności masowych umożliwia wykonanie operacji takich jak nadawanie kategorii, przypisywanie lub usuwanie setek zgłoszeń zaledwie kilkoma kliknięciami.

Skróty klawiaturowe

System Freshdesk posiada długą listę przydatnych skrótów klawiaturowych, które ułatwiają nawigowanie po centrum pomocy, wykonywanie czynności oraz przyspieszają dziesiątki często wykonywanych operacji.

Scalanie zgłoszeń

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że klient zgłosił ten sam problem wielokrotnie z wykorzystaniem różnych kanałów, wprowadzając tym samym zamieszanie? To już nie problem. Scal wszystkie powiązane zgłoszenia i rozwiąż je za jednym razem.

Automatyzacje scenariuszy

Automatyzacje scenariuszy umożliwiają wykonanie serii operacji na zgłoszeniu. Ustaw priorytet zgłoszenia na wysoki, zmień jego status na w toku i przypisz zespołowi deweloperów jednym kliknięciem.

System Freshdesk jest łatwy w konfiguracji. Szczególnie podoba mi się funkcjonalność wiadomości e-mail oraz portal samoobsługowy, oba elementy dostępne zarówno dla centrum pomocy, jak i klienta. Porównałem inne podobne produkty i w mojej opinii Freshdesk oferuje najwięcej w swojej cenie!

Alec Farquharson, kierownik ds. produktu Aviolinx Communications and Services
Zorganizuj swoje centrum pomocy w systemie Freshdesk zaledwie w kilka minut.
Zobacz demonstrację systemu Freshdesk

Co chcesz zobaczyć w czasie demonstracji?